Monday, July 03, 2006

忙碌的一星期


遲咗update…6月25日星期日劉氏飯局第二回, bb今次嘅表現冇上次咁開放, 可能多咗人攪到佢有d怯場, 哈哈!!我醒咗準備咗相機~~六叔公最鍾意抱bb去睇魚魚, 睇完番嚟影相都識望鏡頭呀!! 表叔抱住bb自己都好似有d驚….


星期三bb去咗爺爺度, 爺爺係幾日仲帶bb去咗唔同地方.....
上星期四, bb剛從爺爺家過完夜, 接咗佢返婆婆度玩, 因為hehe表舅父有生日party, 我哋食飯果時仲 要姨婆抱住行來行去先制..... bb冇得食蛋糕唯有食手指, 但係都玩得好開心!!


上星期六媽媽嘅同事有bb gathering, 我幫bb著咗準輝表嫂送嘅麵包超人造型衫…好盞鬼呀!! 出發前仲响屋企擺咗幾個post. 雖然bb係最細,但份量唔差得遠喎, bb未識行唯有坐定定睇人玩, 祺叔叔屋企張sofa好啱bb坐呀, 放隻手仔係個柄度成個大少咁~~四個bb各有特色......tong tong口齒伶俐, 一一跳舞耍家, chunchun成日扮笑氹人, 天諾 唔出招已經個個見到都開心.........玩咗差唔多兩個鐘佢晏訓到暈都唔肯訓, 攪咗半粒鐘先訓到 .......oh!!睇番張相先知bb俾chun chun撩都唔知!!! 祺叔叔睇住你個仔呀~固住影相:p , 不過bb都唔弱用手仔禁住chun chun.....哈哈!!
http://www.youtube.com/watch?v=KLUYOtYidl8

唔知bb係咪出得太多街, 成個星期夜晚好醒訓, 都要諗個辦法調較吓佢先!!
仲未update完上星期嘅精華, 等我有時間先~~

1 comment:

Anonymous said...

哎呀~~上次因為要趕住做埋份功課無得同bb玩,bb媽咪快d update bb的最新動向~~俾我調下隱~~(hehe~~不論是中心或是在家的電腦我既wallpaper都係諾諾黎架~~)~~我係諾諾既頭號fans