Tuesday, September 05, 2006

太嫲生日宴


星期六我哋一家三口連埋Alma去超市買餸(因為公公婆婆去咗旅行, 要自己買定d儲備), 唉~~bb有d唔耐煩, 我哋試吓放佢落購物車度,佢完全唔驚, 仲好興奮咁扶住手推個位搖搖吓, 點知新事物佢只有15分鐘熱度, 跟住就唔制lu….

星期日, bb同嫲嫲叔叔嬸嬸去咗apm食飯, 間酒樓張bb椅好細, bb雖然未坐穩, 但都可以坐係張bb椅度食粥仔. 第一次出街食粥自己坐, 都算乖喇~~坐咗十幾分鐘先扭計!! 食完飯爸爸同叔叔仲同bb去扭蛋tim………..跟住就返屋企諗住俾佢眠一眠先夜晚精神d去太嫲生日宴……..點知返到屋企訓咗45分鐘就起身玩~~直到出發响車度訓咗一陣又玩過, 由於剛到步時未醒晒, 表演踢波都冇mood, 成場都呆呆地連食粥仔都唔肉緊, 原來對住部大電視就唔扭計又肯俾人抱, 呢場飯局上面, bb最醒神就係騎德表叔膊馬, 同埋幫德表叔練鐵頭功, 德表叔你好勁呀令bb玩得咁開心~~~下次再來吧!!
因為平時bb 9點左右就訓, 所以我哋提早離開俾佢早d休息, 回家嘅車程佢已經訓著lu, 返到屋企就好快咁沖涼…飲奶…等佢多d時間休息, 點知bb飲完奶對眼睛明明好攰都唔肯訓, 點解呢………..原來佢想疴c呀!!! 仲係第一次疴呢仲texture 嘅c呀, 我哋有相紀錄不過post上呢太嫲生日宴個topic好似唔係幾好, 有興趣俾個e.mail我啦…哈哈!! 幫bb清潔完後, 唔駛10分鐘佢就覺覺豬喇~~

1 comment:

Anonymous said...

BB帶左帽個樣醒目好多~~