Monday, March 03, 2008

返學的第一天


天諾第一日要返學嘅心情, 我哋就唔可以代答, 但爸爸媽媽已經緊張到瞓得唔太好, 原定8點鐘要起床都未起身(天諾習慣係9點幾10點先起身), 就俾多10分鐘佢瞓, 起身後飲過奶, 幫佢換好校服後大家都心情興奮咁出門口.
到達學校後, 媽媽一路擔心天諾會唔肯入學校, 點知門口d嬸嬸+老師同佢講早晨, 天諾都同佢哋揮手, 其實一路行入學校都係天諾帶/拖媽媽行, 到有位老師走過來同佢講”我帶你入去玩啦”, 天諾即答好, 然後放開媽媽隻手同老師行入去, 過程快到連想同佢影相都影唔切, 就係咁開始佢人生的返學日子喇!!
返學時間3小時, 第一日返學, 有一個叫適應期, 通常返個半鐘就走人, 媽媽爸爸一心諗住食過早餐再行下就接放學, 點知老師10點半打電話來交代咗天諾好叻, 冇喊只係有時搵媽媽, 但好快又氹返, 所以放學時間照正常12點, oh~~呢個表現爸爸媽媽都好意外, 真係要大讚叻叻呀~~
到咗放學時間, 爺爺嫲嫲爸爸媽媽一齊接佢, 從門口睇到老師帶住佢出來好乖, 但因為要排隊出門口, 我哋就等吓先, 點知嫲嫲忍唔住叫佢, 俾佢知道我哋响外面, 佢即時大喊, 不過好快又收聲同老師講bye bye~~
老師嘅comment話佢好叻, 有玩同識好多英文(最鍾意玩McDonald煮飯仔), 不過就係茶點時間唔肯食野, 第一日已經好好喇!!
我哋問佢返學好唔好玩, 佢話好, 再問有咩玩架, 天諾答” McDonald, 讀書, 仲有個auntie同佢玩” 哈哈~~因為佢讀國際班, 有位印藉老師!!

No comments: