Monday, August 01, 2011

明周訪問-傳統

姨姨個朋友知道婆婆家有套掛買咗俾我哋幾姊妹輪住用, 好特別同貼題(傳統),所以邀請咗我哋幾姊妹同婆婆一齊去姨媽家做訪問, 姨姨搵friend幫我哋執執個頭同樣先上鏡, 有髮型師來到我哋一於把握機會同班細佬剪髮! 天諾有晒經驗剪髮完全冇問題, 而妹妹第一次俾陌生人同佢剪髮, 出奇地合作, 好叻叻呀!! 而兩位表表呢, 扭計怕醜, 唯有下次先啦!

before after



經過一個下午姨媽屋企已被各大小朋友攻陷喇~~為答謝姨媽姨丈借出間屋, Tim & Tia 夾咗首歌俾姨丈, 製作過程當然有蝦碌鏡頭啦!!



好彩最後都good take到!

1 comment:

Issac Mommy said...

最尾的video真係好攪笑啊!我家的IJ同樣會這個樣子、成日嗌不停呢!哈哈……